İNSTAGRAM BAŞKASININ HESABINI KAPATMA! 2019


Evet arkadaşlar formda biraz araştırdım fakat İNSTAGRAM HESAP KAPATMAYA DAİR TEK BİR KONU BİLE GÖREMEDİM bu yüzden bir konu açmak istedim.Bazılarınız bilirsiniz İnstagram da primcileri,Türkleri kötüleyenleri,THT adıyla prim yapanları vb. hesapları çok kapatmıştım.
ŞİMDİDE BU HESAPLARI KAPATMAK İÇİN KULLANDIĞIM FORMLARDAN BİRKAÇINI TANITACAĞIM SİZE

İlki ile başlayalım

İNSTAGRAM TAKLİT FORMU:
Arkadaşlar İnstagram taklit hesapları çoğunlukla kapatır bunu bilmeyen yoktur herhalde ve İnstagram taklit şikayet formlarına daha erken cevap verir bu da benim kullandığım birkaç formdan en etkili olanı diyebiliriz.

Eğer açıklamayı güzel yaparsanız ve instagram yetkililerinin dikkatini çekerseniz hesabın kapanması uzun sürmez.

LİNK: TIKLA

İNSTAGRAM TACİZ VE ZORBALIK FORMU

Arkadaşlar buda İnstagram yetkililerinin en sevmediği olaylardan biridir eğer hesabını kapatmak istediğiniz kişi ile daha önceden konuşmuşsanız ve bu konuşmada küfür etmiş ise bu form da çok etkili olur kendi yazdığınız küfürleri geri çekersiniz ss alırsınız ve gene en önemlisi açıklamaya baya sağlam bir şey yazarsanız hesap kapanma ihtimali çok yüksektir.

LİNK: TIKLA

İNSTAGRAM CİNSEL SUÇ FORMU

Arkadaşlar bu form bir önceki forma biraz benziyor eğer hesabını kapatmak istediğiniz kişiyi fake bir hesap ile kandırıp çıplak fotoğraflarını alabilirseniz dm yolu ile bunları ss alırsınız ve bu form sayesinde yine hesabı kapatabilirsiniz. GÜZEL BİR AÇIKLAMA YAPMAYI UNUTMAYIN.

LİNK: TIKLA

İNSTAGRAM ÖLÜ FORMU
Arkadaşlar bu en etkili formlardan bir tanesidir ama en çok uğraştıran da budur ama yapmanız gerekenler facebook da sahte bir sayfa açıp hesabını kapatmak istediğiniz kişinin ölüm ilanını paylaşmak ve internetten boş bir ölüm formu bulup kapatmak istediğiniz hesabın sahibine göre doldurup bu formuda eksiksiz doldurmaktır VE YİNE EN ÖNEMLİSİ AÇIKLAMADIR.
LİNK: TIKLA
GELELİM SON FORMA

İNSTAGRAM YAŞI TUTMAYAN KULLANICI ŞİKAYET FORMU
Arkadaşlar kullanımı basit ama en düşük ihtimalli formdur bunu açıklamama bile gerek yok sadece BU KİŞİ İLE İLİŞKİNİZ kısmını anne baba yapmanızı tavsiye ediyorum.
LİNK: TIKLA

Arkadaşlar alıntı yoktur çok uğraştım bir teşekkürü çok görmeyin lütfen ben sizin için bu kadar uğraşıp konu açıyorum fakat teşekkür sayıma bakın.

BİR SONRAKİ KONU: İNSTAGRAM HİÇ GÖRÜLMEMİŞ ÇALMA TAKTİĞİ.

Join Conversation

3 yorum